Contact
Contactgegevens voor bewoners
- In geval van defecten of storingen aan uw duurzame energiesysteem kunt u telefonisch contact opnemen met de onderhoudspartij via het nummer dat u schriftelijk of per e-mail heeft ontvangen.
- Heeft u uw duurzame energiesysteem (af)gekocht waarbij de garantieperiode van twee jaar is verlopen en heeft u geen onderhoudscontract, dan dient u zelf afspraken te maken met met een onderhoudspartij.
- Voor vragen over de maandelijkse facturatie (huur/lease) kunt u contact opnemen met Zero Friction via facturatie@bes.bam.com of 088 – 71 23 746.
- Voor vragen over ((af)koop)facturen van uw energiesysteem kunt u contact opnemen met debiteurenbeheer via facturatie.bfs@bam.com.
- Heeft u vragen over het energiesysteem? Kijk dan eerst op onze website bij bewonersinformatie of de veelgestelde vragenlijst. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via info.bes@bam.com, altijd onder vermelding van uw bouwnummer/adres, project(fase). Meldingen over storingen en defecten of vragen over facturen die ons via dit e-mailadres bereiken, nemen wij niet in behandeling.
- Overige vragen over BAM Energy Systems kunt u stellen via het e-mailadres energysystems@bam.com.